środa, 9 marca 2011

Świadomy spacerek, Humana, Like Box.

Dziś będzie wpis branżowo internetowy:)
Zoba, zoba Czytelniku! Chwalę się obok mamy Like Box'a sama zrobilam! Ja sama! Ja! Tymi rączkami:)
Nie do końca chyba wygląda, najważniejsze, że działa:)


A i statystyki dzisiaj zobaczyłam to aż mi się miło zrobiło:) wczoraj odwiedziło "mnie" aż 49 osób - nie 49 wyświetleń, tylko 49 OSÓB! Kurka! Cała masa!

Dalej w kwestii chwalenia się...
Biorę udział a testowaniu produktów Humana z Blogami Mam:) Po banerku z resztą widać:) Mamy w domu do przetestowania 2 herbatki jedna na brzuszek i druga w zasadzie też na brzuszek - tyle, że z kminkiem.
Podsumowanie za jakiś czas jak przetestujemy działanie.
Recenzja będzie rzetelna, nie koniecznie wazaliniarska:)

I najważniejsze! Dziś odbył się Świadomy Spacerek - przyznam szczerze, że mam nadzieję, że to pierwszy "z cyklu" - frekwencja dopisała, pogoda również:) Spacer odbył się w ramach klejdrzenia na portalu swiadomamama.pl - szczerze polecam, zwłaszcza Świeżo-upieczonym Mamom:)



Co tu będę dużo gadać - sami sprawdźcie:)

Po spacerze odwiedziliśmy Tatę w pracy!

Fajnie było!

Filip tradycyjnie - 90% czasu przespał :)

1 komentarz:

Dziękuję!